Mensen gaan niet meer uitsluitend naar restaurants omdat ze honger hebben, ze willen vooral wat beleven. En stories stick!
Voor ons Italiaanse restaurant zijn we opzoek gegaan naar het grootste verlangen van onze gasten. Iedereen is op vakantie opzoek naar dat ene bijzondere eettentje, naar die unieke ambiance die je alleen op vakantie tegenkomt, daarvoor hebben we Nonna’s ontwikkeld.
Nonna’s Family Pizza é Pasta refereert aan een sfeer die we allemaal voor ogen hebben in het provinciaal Zuid- Italië. Nonna (oma in het Italiaans) is de vrouw des huizes en heeft haar huis en keuken opengesteld voor allen die van haar kookkunsten willen genieten.
Vanuit het kernverhaal hebben we het concept opgebouwd. Het verhaal vormt de basis voor alle facetten van het concept. Vanuit hier hebben we de diverse marketing P’s vormgegeven om zo een echte beleving neer te kunnen zetten.
Met Nonna’s zijn we genomineerd voor de Foodservice Marketing Award 2014.
Inmiddels zijn er 7 Nonna’s restaurants op de verschillende parken van Center Parcs (als onderdeel van een totaal concept transformatieplan van 85 outlets).